Entrevistem als grans clàssics

Aquest segon trimestre els nens i nenes de 5è hem conegut als autors clàssics d’una forma molt divertida. A classe de música ens van dividir en grups i a cada grup ens van proposar un autor clàssic. Ens van contar que, amb ajuda d’una màquina del temps, podríem entrevistar a aquest autor i fer un programa de televisió.

Ens vam adonar de dues coses: que per a fer l’entrevista necessitaríem investigar sobre aquestos autors i recollir informació i que per a fer un programa de televisió necessitàvem un càmera, estilista, entrevistador i entrevistat. Així que cada membre del grup ha elegit un rol i quina és la funció que realitza.

Com que el projecte ens ha agradat tant hem pensat entrevistar també a artistes actuals que ens agraden per conèixer-los millor. Quanta feina!

Durant aquest temps hem estat investigant i pensant en l’època i el vestuari dels personatges i també amb les preguntes més adequades i divertides per a les entrevistes.

Ací teniu un recull de fotos mostrant la sessió prèvia a la gravació del programa final: