Emergència climàtica: carnaval 2020

Enguany el fil conductor del carnaval de l’escola ha estat l’emergència climàtica. El grup Sisema (6è) i la seva tutora han treballat conjuntament amb l’equip directiu del centre per desenvolupar aquest tema i dotar d’un rerefons pedagògic la celebració d’aquesta festa tradicional.

La cooperació és el tema transversal del curs i aquest carnaval hem pensat: com podem cooperar per fer un món millor?

Com és costum, en grups formats per nens i nenes de p3 a sisè, s’han fet tallers de confecció de disfresses i de coreografia. Algunes famílies han participat dels tallers de disfresses, donant un cop de mà i treballant força: moltes gràcies!

S’han fet disfresses de coales i cangurs perquè s’ha parlat dels incendis d’Austràlia; de pingüins i óssos polars per parlar del desglaç dels pols; de tortugues i balenes per parlar dels plàtics i els micro plàstics al mar.

Divendres, 21 de febrer, es va mostrar el treball fet durant la setmana en una actuació que sortir genial!

A més a més aprofitem aquest article per felicitar a la comparsa de l’escola Els Alocs, que va guanyar el cinquè premi i el premi a reina del Carnaval a la celebració que es va fer a Vilassar de Mar.

Si cliqueu aquí podreu veure més fotografies, vídeos i el conte que van enregistrar els nens i les nenes de la classe Ull del temps (3r).