Els i les alumnes de P4/P5 treballen “Tinc un volcà”

L’hora del conte és un dels moments de la setmana que més ens agrada, és un espai per escoltar, imaginar, observar i conversar.

Aquesta setmana hem treballat un conte sobre les emocions: Tinc un volcà. És un conte que ens parla de l’Alba, una nena que té un volcà a dins seu i que de vegades, el volcà s’encén i explota.

Hem reconegut aquesta sensació i hem expressat en quins moments sentim que tenim el volcà a dins, i quines coses podem fer per trobar-nos millor. Una de les idees que ha sorgit ha estat fer una mica de ioga, que ens ajuda a recuperar la calma i a sentir-nos bé amb el nostre cos i la nostra ment. Mireu que bé ens ho hem passat!

I per acabar, aprofitant la idea del volcà, hem fet un experiment al taller de ciències: un volcà en erupció. Només hem necessitat una mica de plastilina, aigua, vinagre i bicarbonat…

Ha estat molt emocionant!