Els alumnes de quart visiten l’escola del Mar i reben La Presentació

Els alumnes de quart van rebre un encàrrec de molta responsabilitat:

l’equip directiu els va fer saber que alumnes d’altres centres  de Vilassar de Mar vindrien el mes de maig a conèixer els arbres del pati de la nostra escola i que els fèiem l’encàrrec de fer d’amfitrions.  S’haurien d’espavilar a investigar el nom i les característiques de la vegetació que conforma el nostre espai de joc.

Es van prendre el repte amb molt d’entusiasme i van descobrir una pila de coses sobre la morera japonesa.

Ah! I van trasplantar un cirerer

Els nenes i nenes de  primer de l’Escola La Presentació han vingut a conèixer el nostre pati i els alumnes de quart han compartit amb ells els seus coneixements, han pogut explicar-los tot el que han investigat!!!

Aquests mateixos alumnes de la classe dels Dracs familiars han anat a l’Escola del Mar a conèixer l’arbre que han apadrinat allà: la mèlia. Els han rebut els alumnes de segon, els han passat una presentació audiovisual i els han dut al carrer de Santa Magdalena a veure les mèlies decorades.

Ha estat un intercanvi molt interessant!!!

Si voleu veure més fotos de les tres activitats cliqueu aquí