El nostre jardí. Setmana dels alocs 2019

La setmana del 20 al 24 de maig de 2019 hem celebrat la Setmana dels Alocs. En aquests cinc dies han passat moltes coses a l’escola i hem treballat de valent. A continuació us deixem un petit resum:

– les novetats en la infraestructura del jardí (travesses de fusta, terra bona, un banc per seure sota l’ombra de la morera a fer filosofia, o mates, o…).

– les noves plantes aromàtiques que hem plantat (orenga, maria lluïsa, menta, camamilla, sajolida, farigola, romaní…).

– les plaques de ceràmica que han elaborat els nens i les nenes de la classe “Els soldats de Gaudí” amb la col·laboració de la ceramista Rosalia Alonso.

– el mural del vestíbul sobre la diversitat dels jardins al món dels nens i les nenes de quart.

– l’exposició ELS JARDINS I NOSALTRES amb totes les fotografies que ens heu fet arribar dels vostres jardins estimats…(des d’aquí us volem agrair l’allau de col·laboracions i la qualitat de les fotografies que hem rebut, dels comentaris,…) MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!

La vostra implicació ens omple de satisfacció!!!

– les infusions de sempreviva que han preparat a les nenes i els nens de la classe “Cor de bresca de mel”

– els dibuixos dels alocs que han fet els nens i les nenes d’educació infantil.

– el que han après sobre les abelles els nens i nenes de p4 i p5 de la mà de la Maria Àlvarez (mare de la Vera i la Juliana). Els nens i les nenes de p5 van explicar tot el que havien après a les aules de p3.

– la investigació sobre plantes remeieres que han fet a la classe “El ressorgir de la força”. Els ha quedat un llibret molt interessant!

– el que han après els nens i les nenes de segon i sisè del projecte VILES FLORIDES amb en Roger Parcerisas, responsable de promoció turística d’aquest projecte.

– l’exposició que hi ha la biblioteca Ernest Lluch sobre el projecte col·laboratiu EL JARDÍ DE LA JOANINA que es pot visitar fins el 7 de juny. Allà podreu veure, també, treballs sobre el jardí, de tots els cursos…Aquest projecte forma part del treball que fa l’escola amb el grup IREF i la filosofia.

– i més coses i algunes altres que farem més endavant…

Quan vingueu a recollir els vostres fills i les vostres filles aneu-vos fixant en les novetats.

Si voleu veure més fotografies de totes aquestes activitats podeu clicar aquí.

A la festa de final de curs podrem gaudir tots plegats d’aquest nou espai.

Moltes gràcies a tothom!