durant la setmana dels alocs transformem l’hort, el pati i el jardí

Enguany hem dedicat la setmana dels alocs a fer una transformació dels espais de l’escola: l’hort, el jardí d’olor i el pati. També hem endegat la campanya #2minutsperlanatura amb l’objectiu de realitzar una petita acció de millora de l’entorn més proper (el carrer, la plaça, la platja,…)

Abans de començar la setmana, les mestres i els mestres, ens hem format sobre el concepte de permacultura. De la mà de la Gisela i en Marc de l’hort phoenicurius de Cardedeu hem vivenciat i copsat la importància d’entendre l’hort i els espais naturals com un ecosistema.

Hem comptat amb la col·laboració de l’ajuntament de Vilassar de Mar i de Mataró, que ens han proporcionat flors, plantes i material per a fer l’encoixinament de l’hort, així com també la col·laboració d’algunes famílies de l’escola.

Si cliqueu a l’enllaç podreu veure l’abans i el després!!

Gràcies a tothom per a fer possible la transformació i naturalització del nostre entorn més proper.

Enllaç de les fotos