Concert de primavera

Durant la setmana dels Alocs a l’escola acostumen a passar moltes coses: ens reunim plegats per fer activitats diferents, tenim especial cura de l’entorn i ajudem a millorar-lo…

A més a més, i ja és gairebé una tradició, els alumnes de quart d’ESO de l’optativa de conjunt instrumental de l’Institut Pere Ribot ens ofereixen un concert i ens interpreten els temes que han anat treballant durant el curs.

A nosaltres ens agrada molt i molt veure que als instituts es fan activitats musicals i interessants com aquestes i ens encanta fer de públic perquè dona gust escoltar el repertori que porten preparat. A més a més, enguany, alguns dels nois i noies músics que formaven part de la banda havien estudiat a la nostra escola.

Aquest any la mestra de música, la Teresa, i la classe de Les emocions infinites, també havien preparat una sorpresa final!

Si cliqueu aquí podreu gaudir-ne d’alguns fragments.