Carnaval 2022

Enguany per Carnaval hem fet festa i festa gran!

Un dels objectius de l’escola és celebrar les festes i les tradicions i per nosaltres és important implicar tota la comunitat educativa.

Aquest curs estem treballant com a tema el nostre poble, Vilassar de Mar i hem aprofitat el Carnaval per disfressar-nos dels elements de la nostra festa major: capgrossos, gegants, grallers, tabalers, diables…

La covid-19 ens ha obligat a repensar moltes dinàmiques i també hem hagut de reformular la celebració del Carnaval. Vam pensar que fer una rua pels carrer propers a l’escola era una bona manera d’integrar tot allò que ens proposàvem.

Agraïm moltíssim la participació d’entitats del poble com l’AVAL, els Ssstrèpits els Mansuets de foc i els grallers. Entre tots ho hem fet possible!

Si cliqueu aquí podreu veure algunes fotografies.