barcelona pensa 2019: trobada interescolar filosofia 3/18

L’equip de l’IREF (Innovació i Recerca per a l’Ensenyament de la Filosofia) ens ha convidat a participar al festival Barcelona Pensa. Es tracta d’una oportunitat i alhora d’una responsabilitat! Així que ens ho prenem seriosament i posem fil a l’agulla:

• Hem conegut la història de la marieta Joanina.
  • Hem recordat les tasques que hem fet al voltant dels espais de natura de l’escola per a crear uns “story boards”.
  • Hem fet diàlegs filosòfics sobre el canvi climàtic i la nostra relació amb l’hort i els jardins.
  • Hem creat missatges que ajudin a pensar i a canviar actituds envers la crisi mediambiental que pateix el nostre planeta.
  • Finalment hem conegut una artista molt sorprenent, la Chiharu Shiota i la seva obra. Ens hi hem inspirat per crear uns elements que formaran part d’una instal·lació artística conjunta, entre totes les escoles que hi participen al festival de filosofia.

Si voleu conèixer més a fons el projecte podeu clicar aquí per a veure la presentació de diapositives.

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí

Si voleu veure el reportatge que van fer al programa betevé on surten unes “periodistes” de la nostra escola cliqueu l’enllaç https://beteve.cat/catakrac/catakrac-269/