Autors a les aules. Ricard Bonmatí

El programa “Autors a les aules” fa molts cursos que ens dona moltes alegries, perquè cada any ens permet gaudir de la presència d’un autor o autora a l’aula de 2n de primària. Enguany hem rebut a l’escriptor i mestre Ricard Bonmatí.

Les nenes i els nens de la classe del Mitjó van llegir el llibre “Estimades feres”, un llibre ple de poesies sobre animals i van poder fer moltes preguntes i fins i tot recitar alguna d’aquestes poesies amb el propi Ricard Bonmatí.

A més a més l’autor es va quedar tot el dia a l’escola i va poder passar una estona amb els nens i les nenes de quart, tercer i p5, per fer activitats diverses al voltant de la literatura adaptades a l’edat.

Les mestres de l’escola també van aprofitar la presència de l’autor per poder fer un petit seminari sobre la importància de la literatura a l’escola i la potencialitat que té aquesta a l’hora de parlar a l’aula de valors, de coneixements i d’altres aspectes de la vida.

L’equip de mestres del centre és coneixedor del poder de la literatura i de l’impacte que produeix en els nens i les nenes, és per això que els contes i les novel·les formen part del dia a dia de les aules: des del conte del Lleó i el ratolí a p5 fins a les aventures de Tom Sawyer a sisè.

Si voleu veure més fotografies i vídeos d’aquella jornada podeu clicar aquí.