Projectes amb esperit crític

Un dels lemes del dia de la dona és: ”Cada dia és 8 de març”. Avui ho fem constar així, presentant una exposició d’una alumna de sisè, que va fer unes setmanes abans del confinament. Una de les tasques que s’havien proposat a l’aula era la de preparar una exposició sobre un tema d’interès personal. Tot el grup de sisè va fer unes exposicions fantàstiques! La Joana, una de les alumnes de sisè, va voler fer un pas més enllà, i va afegir-hi una inquietud personal, va decidir fer entrevistes i una cerca exhaustiva que la va portar a llegir llibres i conversar amb diversos col·lectius. El resultat final el podeu comprovar vosaltres en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *