Treball estiu CS

Pels alumnes de

Per a l’alumnat

• Des de l’escola et proposem unes activitats de reforç d’estiu perquè puguis treballar, si et ve de gust, i no oblidar el que has aprés.

Us deixo diversos dossiers de treball en l’àrea de matemàtiques, català i castellà per tal que pugueu triar els exercicis que més us puguin ajudar personalment  a cadascú de vosaltres, hi ha diferents nivells de dificultat. Treballeu allò que tingueu més fluix, no cal FER-HO TOT, tant sols allò que us pugui servir. També hi ha penjat els deures de 6è, feu una ullada a aquests si considereu que els de 5è són d’un nivell més baix del que teniu personalment.

• Cal que abans de començar a treballar, et planifiquis i t’organitzis la feina. Comenta la planificació i la proposta amb la teva família.

Treballeu i descaseu… feu-ho seguir tot!!

Per a les famílies

És important no interrompre durant períodes llargs  la pràctica d’habilitats directament relacionades amb la competència comunicativa lingüística i la competència matemàtica.

En acabar el curs hi ha aspectes dels coneixements i competències  que no tot l’alumnat assoleix de la mateix manera. Per això fem una proposta d’activitats de reforç d’estiu amb diferents nivells, hi ha  l’opció també de treballar els deures de 6è ja que s’han treballat alguns  continguts d’aquest curs.

• Cal que ajudeu els vostres fills en la planificació i l’organització de les feines. Han d’acostumar-se a no voler fer tota la feina el primer dia o a no deixar-la pel darrer.
  • És aconsellable que us interesseu per la feina que va fent, si té dubtes, si necessita ajuda… Aquest seguiment el farà treballar amb més seguretat i confiança.

Mates 1

Mates 2

Català 1

Català 2

Castellà

Pels alumnes de

Per a l’alumnat

• Des de l’escola et proposem unes activitats de reforç d’estiu perquè puguis treballar i no oblidar el que has aprés. Has de continuar preparant-te per al curs vinent que començaràs a l’institut.

Us deixo diversos dossiers de treball en l’àrea de matemàtiques, català i castellà per tal que pugueu triar els exercicis que més us puguin ajudar personalment  a cadascú de vosaltres. El dossier que posa (Elisabet) conté exercicis molt semblants als que hem treballat a classe. Treballeu allò que tingueu més fluix, no cal FER-HO TOT, tant sols allò que us pugui servir de tot el material que us dono.

Treballeu i descaseu… feu-ho seguir tot!!

Per a les famílies

En finalitzar l’etapa d’educació primària hi ha aspectes dels coneixements i

competències  que no tot l’alumnat assoleix de la mateix manera. Per això fem una proposta d’activitats de reforç d’estiu.

Mates 1

Català 1

Català 2

Castellà 1

Castellà 2

Castellà 3

Castellà 4

Bones vacances i millor entrada de curs!!!

Elisabet.