Menjador escolar

Carta de benvinguda de Serunion

Estimats pares i mares,

Des del Departament de Qualitat i Nutrició de SERUNIÓN, empresa que gestiona el servei de menjador de l’escola dels vostres fills, volem informar-vos que per donar una resposta adequada a les dietes especials (intoleràncies, al·lèrgies alimentàries, etc.) i en compliment de la Llei de seguretat alimentària i nutrició 17/2011 (art. 40), és indispensable emplenar la fitxa de l’infant que us adjuntem, així com tota la documentació relacionada amb la patologia que pateix.
Per tenir una informació al més actualitzada possible, es demanarà, abans del començament de cada curs escolar, una renovació d’aquesta informació. En cas que durant el transcurs de l’any escolar es produeixi alguna variació o es rebi l’alta mèdica per remissió de l’al·lèrgia, també s’haurà de notificar.
Un cop rebuda tota la informació, des del Departament de Nutrició estudiarem i valorarem l’elaboració de la dieta específica o buscarem la solució més adequada.
La nostra prioritat és, en qualsevol cas, oferir un servei que compleixi amb totes les garanties necessàries de seguretat alimentària per al comensal. Per tant, us agrairíem que ens féssiu arribar tota la documentació sol·licitada com més aviat millor.
Quedem a la vostra disposició. Per a qualsevol consulta o aclariment podeu contactar amb nosaltres al telèfon 902 360 030 o al correu electrònic següent: nutricion360@serunion.elior.com.

Rebeu una salutació cordial.

Atentament,
Departament de Qualitat i Nutrició
Serunión, S.A.

Benvinguts al nou menjador 23-24!

L’equip de Serunion us acompanyarà durant el curs 23-24 amb una nova proposta innovadora i creativa.
Tot l’equip del menjador estem treballant amb molta il·lusió pel proper curs.
Entenem el servei de menjador com un espai on podem aprendre a menjar sa i variat,
incorporant tots els grups d’aliments necessaris per al desenvolupament adequat en l’etapa de creixement.
Per Serunion l’espai de migdia és una prolongació de la tasca educativa de l’escola on fomentem la convivència, la sostenibilitat i els
hàbits saludables oferint una proposta lúdica i educativa enfocada al benestar dels nostres infants i joves.
Treballarem juntament amb l’equip del centre per oferir un servei de qualitat i adaptat a cada escola durant aquesta franja horària.
Podeu visitar la nostra pàgina web, per coneixen ’s de més a prop
Posem a la vostra disposició la nostra App Colechef, amb la següent informació actualitzada.
És imprescindible donar-se d’alta a la APP per fer ús del servei de menjador. Si escanegeu el codi QR accedireu directament a la descàrrega de l’App Colechef.

A la APP COLECHEF hi trobareu:

• Informació clara i detallada dels menús que se serveixen diàriament, així com del menú mensual.
  • Llibreta viatgera: amb l’informe diari dels més petits (Infants d’I3)
  • Agenda amb les activitats fetes pel nostre equip de monitors al menjador i al pati
  • Possibilitat de sol·licitar «dieta tova» quan els/les vostres fills/filles pateixin una indisposició.
  • Gestió diària d’assistències extres o absències del servei de menjador escolar.
  • Contractació i modificació dels serveis anuals del menjador escolar

Al·lèrgies i/o intoleràncies alimentaries:

• Podreu completar i pujar la documentació a la APP COLECHEF (El meu perfil (part superior esquerra) -> alumne/a)

Apartats:

• Doc. Dieta especial (amb el document en PDF per descarregar i completar a mà) i pujar-lo mitjançant JPG o PDF
  • Doc. Certificat mèdic (per pujar-lo en JPG i PDF)

L’equip de menjador rebrà aquestes informacions per tal de vincular el menú corresponent al perfil de cada nen/a.

Equip de monitores i instal·lacions:

• El menjador escolar està gestionat per l’empresa Serunion Educa.
  • El cuinat dels menús es realitza a la cuina de l’escola Joaquim Cusí de Figueres amb professionals qualificats i és transportat cada migdia de la cuina central al nostre centre. El transportat es fa mitjançant el SISTEMA EUDEC, una variant evolucionada del sistema fred, que permet donar un servei de qualitat, segur i eficaç.
  • A més del menú base, també se n’ofereix de règim (diàriament es prepara verdura i carn o peix a la planxa pels alumnes que justifiquin l’ús d’aquest servei) i pels alumnes amb al·lèrgies, en què se segueixen les indicacions mèdiques.
  • Durant l’estona d’esbarjo en la franja d’horari de menjador, les quatre monitores dinamitzen, eduquen en temes d’hàbits i promouen el joc en equip mitjançant un projecte educatiu adequat als recursos de cada centre.
  • El menjador està situat a la Sala de dalt del Local Social que es troba just al davant de l’escola. Un espai ampli, ben ventilat i que ofereix un bon servei als comensals. Aquest espai té una capacitat per uns 60 alumnes. Degut a l’elevat nombre d’usuaris d’aquest servei, es continua dinant en dos torns: el primer, pels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, de 12’30h a 13’30h i el segon torn, per la resta d’alumnes de primària, de 13’30h a 14’30h.
  • Les monitores que tenen cura del menjador escolar són la Rosa Bellido, l’Eva Hernández i la Maite Pereira. Assumeixen la coordinació d’aquest equip la Rosa Bellido i l’Eva Hernández.
  • La cap d’àrea i enllaç entre l’escola i l’empresa és la Beatriz Pérez.
  • La coordinadora de zona és la Montse Torrentó.