Matemàtiques amb les Beebots

A l’escola utilitzem les Beebots per treballar tants continguts acadèmics com podem ja que aquests robots són una eina motivadora que ens permet diversificar les formes d’aprenentatge de l’alumnat. En aquesta ocasió estem aprofitant el coneixement que ja té el nostre alumnat en la programació d’aquests robots per treballar les matemàtiques amb activitats diverses.

Els alumnes de cicle mitjà i els de segon treballen les taules de multiplicar. Pels primers és un repàs mentre que pels segons forma part del procés de memorització d’aquest contingut tant essencial de la matemàtica.

Els alumnes de P5 treballen, a partir del moviment de les Beebots, diversos conceptes matemàtics com són la numeració, l’orientació a l’espai, la geometria o les sumes simples.