Els Jocs Florals 2024 a l’escola

Cada any, aprofitant la diada de St. Jordi, l’escola organitza uns jocs Florals en què es valora el redactat, el dibuix, l’originalitat de les històries, l’ortografia en els més grans,… Enguany els textos, cal·ligrames, acròstics, frases i dibuixos han girat a l’entorn del projecte interdisciplinari basat en els Invents i Inventors.

Us imagineu un St. Jordi inventor? Què deuria inventar? O una princesa inventora amb un enginy que,… Realment han sortit històries i dibuixos molt originals,…dignes del millor curtmetratge!

Els guanyadors han estat: Lleó Bordas (I3), Oriol Márquez (I4), Enrique Zaragoza (I5), Ferran Arnall (1r), Queralt Hugas (2n), Jana Ayguadé (3r), Arnau Esquís (4t), Abril Martín (5è) i Dídac Texeira (6è).

Felicitats a tots els guanyadors i guanyadores per la feina ben resolta i a tots els participants.