Els tallers per celebrar la diada de Sant Jordi

Quin goig el dia de St Jordi!! Sens dubte és una diada especial per a l’escola perquè gaudim de moltes activitats i tallers centrats en celebrar la nostra festa més assenyalada. Els llibres i les roses són presents a la parada que cada any organitza l’AMPA i que nosaltres anem a visitar i a fullejar els contes i llibres que més tard ens regalaran les famílies.

Els més petits de l’escola han creat un.drac ben original i un castell amb tots els titelles protagonistes de la diada als tallers. També han explicat contes i han fet jocs en moviment.

D’altra banda, els tallers a primària han girat a l’entorn de la manualitat del quilling, una tècnica de plegar paper ben característica per muntar uns quadres de roses florits i originals. Entre tots i totes també hem pintat un mural gegant amb els motius de la diada i a la tarda hem gaudit amb l’audició musical El somni del petit Dalí de la companyia Viu el teatre!

Una jornada cultural i festiva completa. Bon Sant Jordi!!!!

Per veure les fotografies dels alumnes d’Educ Infantil i 1r de primària clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies dels alumnes a partr de 2n i fins a 6è clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.