Nadal

Durant el passat mes de desembre vam celebrar les diferents festes típiques de la nostra ciutat en les èpoques de Nadal.

A l’escola ens van venir a visitar l’Esmolet i l’Esmoleta i ens van animar a visitar tot cantant i ballant al Saló de la Infància d’Igualada. Dies més tard, els més petits de l’escola, després de trobar-se una carta a la classe del Tió, el van sortir a buscar pels voltants de l’escola, estaven molt freds i prims i per això els vam acollir tot donant-los menjar i abrigant-los amb les mantes. Quan els dies anaven passant s’anaven engreixant fins que els vam poder cagar i torrons i neules van poder esmorzar.

També vam rebre la visita del Patge Domab que ens va venir a recollir la carta que havíem elaborat a la classe per poder-la entregar a Ses Majestats els Res d’Orient i també ens va recordar aquelles coses que a vegades oblidem una mica… Ens va regalar un bon grapat de caramels.

Aquí teniu les fotos per poder veure un recull de tots aquests dies, esperem que en gaudiu plegats!