Característiques

Les nostres característiques generals de centre són:

• Racons a E. Infantil:  a partir dels quals es treballen continguts de llenguatge, matemàtics, motricitat fina, joc simbòlic i construccions.
  • Racons de llengua catalana i matemàtiques a primària.
  • Potenciar la millora de l’expressió oral.
  • Tallers als diferents nivells i internivells: experimentació, manipulació, joc, …
  • Treball per projectes: permeten treballar els objectius proposats partint del coneixement i interessos dels alumnes i afavoreixen la motivació i participació dels infants.
  • Càlcul mental des de P3 amb el quinzet.
  • Treball de les noves tecnologies des de P3.Portàtils a l’aula en l’àrea de coneixement del medi (primària). Activitats PDI.
  • Inici de la llengua anglesa P3  i Arts & Craft en anglès a primària.(Plàstica)
  • Suport als alumnes amb dificultats d’aprenentatge.
  • Reutilització de llibres a partir de 3r.
  • Biblioteca escolar.
  • Hort escolar i galliner.
  • Potenciar el respecte pel medi ambient.
  • Fruita a l’escola.
  • Sona escola. Taller instrumental de flauta de bec a C.Superior.
  • Sardatic.
  • Projecte d’educació emocional Escolta’m.
  • Colònies de convivència a l’alumnat de P4 a 6è.
  • Treball del monogràfic.
  • Servei d’atenció psicopedagògica.
  • Autobús de línia regular.
  • Celebració de  festes (Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Carnestoltes, Dijous Llarder, Pasqua, Sant Jordi, Festa de la primavera, Festa de la convivència, Fi de curs,…)