CENTRE – ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC)

CONTEXTUALITZACIÓ

L’Escola Dolors Martí i Badia d’Igualada, és una escola pública creada el curs 2010-2011. Es una escola de doble línia.

Un dels objectius principals de la missió de l’escola és el treball de tota la comunitat educativa amb les noves tecnologies per tal d’aconseguir una millora en el rendiment acadèmic.

Pel que fa als equipaments, la situació real de l’escola és que totes les aules de primària estan dotades amb un ordinador i un projector interactiu o bé amb pissarres digitals interactives. A educació infantil, es disposa d’una pantalla interactiva a una classe de cada nivell i de dos projectors comuns per tots els nivells, un fixe i l’altre una pantalla portàtil interactiva. Així mateix, cada aula té un o dos ordinadors amb connexió a internet.

D’altra banda, a l’aula d’Arts&Craft, a anglès, ambient de ciències, aula de música estan dotades amb un ordinador i una pissarra digital i/o projector.

L’escola també disposa de 9 carros de portàtils amb 25 Chromebooks cadascú,  i un carro amb 30 tablets per Infantil i Primària.

A part l’escola disposa de diferent material tecnològic com: 3 packs de LEGO WEDO, 3 packs de LEGO MINDSTORM, 6 plaques arduino uno, 4 plaques makey makey i el terra interactiu NINUS.

Les infraestructures de connectivitat del centre són relativament noves ja que després de l’elaboració de l’antic PLA TAC (2017-19), es va dotar al centre amb noves instal·lacions.

Durant el curs 2022-23 s’està actualitzant l’estratègia digital del centre. S’ha fet servir l’eina Selfie per fer una diagnosi dels punts forts i punts febles de la competència digital del professorat i de l’alumnat.

COMPETENCIES DIGITALS

DOCUMENTS DE REFERÈNCIA