COLÒNIES (KAYNAT I AMNA)

El dia 1 i 2 de juny vam anar de colònies, a la Conreria (Badalona).

Vam sortir a les 9 del matí, vam trigar aproximadament mitja hora. Quan vam arribar, vam esmorzar, jugar i vam anar a passejar per les muntanyes perquè encara les habitacions no estaven disponibles.

Quan les habitacions estaven disponibles, vam anar a instal·lar-nos i vam anar al cementiri. Es deia el cementiri dels Empestats, situat a pocs metres de l’establiment. També té una història, l’any 1870 va arribar la pesta groga i la malaltia es va començar a estendre per tota la ciutat. Quan vam tornar ens vam dutxar i preparar-nos per anar a dinar, després vam fer una gimcana i, a la nit, vam anar a les habitacions i alguns van dutxar-se. Més tard, ja era hora de sopar i tocava pizza i truita. Abans d’anar-nos-en a dormir vam jugar a la sardina, vam fer un pica-pica i vam parlar.

L’endemà vam esmorzar un dònut, llet i galetes, a més vam caminar 6 km (d’anada i tornada) per visitar un poble iber que està al cim d’un turó i es poden veure molts pobles. Quan vam tornar, alguns estaven en un sofà i alguns jugant al pati. Els que estaven en el sofà van anar a tocar les tortugues del jardí de la casa i mitja hora després va arribar l’autocar, vam agafar les maletes i vam tornar a l’escola.