REPORTATGE EXTRA EXTRA

Avui han vingut a l’escola diferents mitjans de comunicació: TV3, Betevé, Catalunya Ràdio i els diaris Ara i La Vanguardia. El motiu de la seva visita ha estat donar visibilitat i gravar  les noves activitats extraescolars “Extra Extra”, les artístiques (música, arts escèniques i visual) i les tecnològiques (robòtica), que aquest curs fem a l’escola promogudes per l’Ajuntament de Barcelona, a tots aquells centres que formem part del Pla de Barris.

Han fet entrevistes a algun nen i nena, a les talleristes i també a la direcció del centre. Us seguirem informant tan aviat com surti publicat en els diferents mitjans de comunicació.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.