FIRA DE SANTA LLÚCIA

L’alumnat de Cicle inicial hem anat a visitar la Fira de Santa Llúcia a l’avinguda de la Catedral de Barcelona. Hem vist un munt de parades de Nadal: tions, figuretes de pessebre, arbres, decoracions de Nadal, i rams de vesc, la planta de la sort i l’amor en petits testos decorats amb el ja famosos panots.

Després hem pogut entrar al claustre de la catedral i hem vist les oques i un pessebre molt gran. En arribar a la plaça Sant Jaume ens hem fet una foto amb un avet gegant i hem vist un pessebre més modern on hem identificat les figures dels personatges tradicionals. Abans de tornar a l’escola hem entrat en una botiga de torrons i neules i hem fet una petita compra per compartir amb els companys fent honor al nom de les nostres classes.

Podeu veure que bé ens ho hem passat clicant la imatge.