C.I. CELEBREM EL 8M

L’alumnat del Cicle Inicial hem celebrat el dia de la dona escoltant la història Cara bicicleta que ens ha interpretat la conta contes Laura Asensio. Es tracta d’una versió del conte original Born to ride que explica d’on prové l’expressió “cara bicicleta”, una malaltia que es van inventar els metges fa molts anys i que afectava les noies que anaven en bicicleta. La Laura ens ha transmès com al llarg de la història a les nenes se’ls ha prohibit moltes coses pel fet de ser nenes i ens demostra que tant les nenes com els nens han de tenir els mateixos drets i poder sentir-se lliures!