PSICOMOTRICITAT EN FAMÍLIA

Aquest dijous 19 de març ens hem tornat a trobar amb les famílies per jugar a la sala de Psicomotricitat.
Què és la Psicomotricitat?

La Psicomotricitat és la relació entre el moviment del cos amb la ment i les emocions. És molt important en l’educació dels infants, ja que els ajuda a conèixer l’entorn, a ells mateixos i a relacionar-se amb els altres. A més permet a les persones expressar emocions, alliberar tensions i aprendre a ser autònomes.

A casa pots fer jocs psicomotors com: posar objectes petits com cigrons o macarrons crus en diferents recipients com plats o tasses i que el nen o la nena els passi d’un recipient a l’altre amb una eina com una cullera o unes pinces de cuina. També els ajuda molt en el seu desenvolupament fer jocs d’equilibri, saltar i arrossegar-se per terra.

En la rotllana hem compartit què hem fet en la sessió. Posar paraules a la vivència ajuda a desenvolupar el pensament i el llenguatge.

Gràcies, famílies per contribuir a les activitats que fem a l’escola!

Clica la imatge per veure més fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut