I5 AMB ELS POLLETS

La classe de les escriptores hem anat al niu de ciències a tenir cura dels pollets que han vingut a l’escola i a més a més hem après tot sobre ells: com es formen dins dels òrgans reproductors de la gallina, que necessiten unes cèl·lules del gall perquè es formi el pollet, que surten per la cloaca de la gallina… Fins i tot, hem vist la gallina ponent un ou. També sabem que els ous han d’estar 21 dies a la incubadora i que mentre es desenvolupa el pollet menja la clara. Ah! I una curiositat: de gallines rosses surten ous rossos i de les blanques ous blancs. Cada primavera volem que vinguin pollets a l’escola, ens encanten!

Cliqueu la imatge per veure més fotos.