FESTA ALLIBERA’T

Dijous 25 de maig vam celebrar a l’escola la festa Allibera’t, una nova proposta després de l’èxit de la festa Emociona’t del curs passat. La pluja no va deslluir les activitats tot i que vam haver de reorganitzar els espais. Un cop més, alumnes, famílies i equip educatiu vam poder compartir un matí diferents tots plegats. Enguany la festa volia oferir experiències i recursos per tal de recuperar la calma quan estem nerviosos o angoixats.

Volem agrair a les famílies que hi van col·laborar i van dedicar el seu temps perquè la festa tornés a ser fantàstica.

Podeu veure les fotos clicant a cada nom de l’activitat: Mandalespallassoscoreografiesritme amb pilotestapísHennamassatgescontes i Ioga.