ELS TURQUEPLANETES A LA BIBLIOTECA FONT DE LA MINA

Els nens i nenes de la classe dels Turqueplanetes vam anar a conèixer un lloc molt especial: LA BIBLIOTECA FONT DE LA MINA.
Vam gaudir d’un espai ple de contes i llibres de tota mena, vam poder escoltar alguns d’allò més variats. Fins i tot vam escenificar-ne un! Ens va agradar molt i a més està molt a prop de l’escola, vam anar caminant i només vam trigar cinc minuts.
Els nens i les nenes voldrien anar amb vosaltres, pares i mares, us hi animeu? I si a més de mirar llibres allà, us voleu endur algun de préstec, només cal que us feu el carnet gratuïtament. Tot són avantatges, no penseu? Us animem que feu ús de la biblioteca i us endinseu en un món ple de màgia i d’històries que us encantaran.

Aquí us deixem un petit recull de fotografies que desitgem que us agradin.