DIADA DE SANT JORDI 2022

Avui divendres, 22 d’abril, ni el sol s’ha volgut perdre la celebració de la diada de Sant Jordi a la nostra escola. I és que hi havia moltes ganes de poder, per fi, fer una celebració com les d’abans, tots junts i sense mascaretes!

Hem començat felicitant l’aniversari als infants que fan anys aquest dia: la Samara, la Darlenny i el Talal.

A continuació hem lliurat els premis dels Jocs Florals als finalistes dels cursos de primària. Després hem premiat les classes d’infantil pels seus contes, que han inventat de manera conjunta. Han rebut un diploma, uns contes i uns cors i roses molt dolces.

Tot seguit hem donat els premis als guanyadors i guanyadores de primària.

Un cop arribat aquest moment, alguns nens i nenes han estat els encarregats de regalar a 4 mestres de l’escola una rosa ensucrada.

Abans d’acabar, els nens i nenes de 2n han volgut posar ritme a la festa, fent un tastet dels balls que van preparar per l’espectacle Dansa Ara.

Finalment, hem compartit un petit pica pica.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos.