EL PLANETA BLAU CELEBRA EL DIA DE LA DONA AMB LA PARTICIPACIÓ DE MARES DE L’ESCOLA

Per commemorar el 8 de març, dia de la dona, a E. Infantil hem convidat  les mares, àvies, tietes i germanes de tot l’alumnat de l’escola a participar. Ha estat una gran experiència tant per als petits i petites i professorat, com per aquestes mares que han volgut col·laborar. Tot i que ja ens coneixíem, ha estat un honor sentir com cada infant presentava la seva mare i la rebuda per part dels companys i companyes. Més tard, la Marietou (mare del Fallou) ens explicava com era d’important la figura de la dona i, en concret, de la mare, per a les nostres vides i, més tard, ha compartit amb tots nosaltres una cançó en mandinga molt emotiva amb aquest missatge. La Shafaq (mare de l’Ibrahim) ha cantat cançons en català que coneixia: el sol solet, el Gegant del Pi, … i en anglès: Baby Shark i ha estat tot un èxit! Bocabadats ens hem quedat amb la veu de la Najiha (la mare de la Khadija) compartint cançons i balls tradicionals del Marroc. També hem jugat al joc de les cadires, on ha estat a punt de guanyar l’Almas (la mare de la Momina). Ens ho hem passat genial!

Podeu veure les fotos i els vídeos clicant la imatge.