BARNESTOLTES 2024

El divendres, la pluja no va impedir que celebréssim el Barnestoltes, dedicat a la nostra ciutat, Barcelona i a Catalunya, el nostre projecte de centre d’aquest curs.

Hi van venir castanyers i castanyeres, tions, castellers, diables, revistes catalanes i, fins i tot, molts caganers.

També vam poder jugar al Paraulògic de mestres, un joc que juguem a les aules per millorar i augmentar el nostre vocabulari en llengua catalana.

Les famílies van poder gaudir d’uns balls i de les tradicions catalanes que són part de la nostra forma de viure.

Clica el cartell per veure totes les fotos de la festa.