ENGINYERES A L’ESCOLA

Per tal de commemorar el 8 M, ens van visitar unes enginyeres de la Nissan: Sonia Rodríguez – General Mànager del centre tècnic de desenvolupament de vehicles,  Yolanda Puertas – Mànager centre internacional de distribució de peces, Rebeca Sánchez – section Manager de recursos humans, Maite Narro – Graduate recursos humans i Juan Trujillo (exalumne de la nostra escola) – Mànager de sistemes d’informació.

Ens van fer una presentació explicant la seva feina d’enginyeres de Nissan, en què consisteix, quines oportunitats tenen fent-la i la necessitat que hi ha de dones en aquest àmbit professional.

Després ens van presentar uns cotxes i ens van demanar que féssim d’enginyers i enginyeres per tal de millorar les característiques d’aquells vehicles i fer propostes de futur.

Per acabar, vàrem baixar al pati. Allà hi vàrem trobar dos cotxes: Nissan Ariya (100% elèctric) i Nissan X-Trail e-Power (híbrid)

Hi vam poder pujar, veure les diferències entre un cotxe elèctric i un híbrid i totes les prestacions que tenen els cotxes actuals.

Hem après molt d’aquesta experiència i, qui sap si alguna de nosaltres serà enginyera en el futur.