Dia Escolar de la No-Violència i la Pau

El dia escolar de la No-violència i la Pau se celebra el dia 30 de gener i es reivindica a totes les escoles del món.

Aquest curs, a la nostra escola, el treball de la setmana de la Pau va consistir en la coeducació i la igualtat de gènere. Els cursos d’infantil van partir del conte “El Quim i les barbies”, al cicle inicial es va treballar el conte “Cua de Sirena”, al cicle mitjà van llegir el conte “El meu pare és mestressa de casa… i què?” . Cinquè va llegir “Arturo i Clementina” i 6è “No m’agrada el futbol… i què?”.

Podeu veure les nostres exposicions davant de tota l’escola clicant la imatge.

I els vídeos de les exposicions clicant cada curs:

P 3     P 4     P 5     1r      2n     3r     4t