CELEBREM EL DIA DE LA DONA AMB LES SIA-MISS DJS

Les disjòqueis “Sia-miss djs” han posat ritme al Dia de la Dona a l’escola.

Per començar ens han explicat com la música ens provoca diferents sentiments i ens pot fer canviar l’estat d’ànim. Tot seguit hem viatjat en el temps escoltant i ballant diferents tipus de música, des del twist fins a la música electrònica passant pel rock and roll, punk, grunge, “subidón”, hip hop, heavy, pop, disco i l’ska.
Hem conegut i ens hem caracteritzat de cantants i grups com Elvis Presley, Ramones, Nirvana, AC/DC, Queen, Aretha Franklin, Madness, The Beatles i Chemical Brothers.

L’alumnat i les mestres de primària hem gaudit sense vergonya d’una sessió molt animada!

(Cliqueu la imatge per veure la divertida sessió de les disjòqueis)