Primària

A 3r APRENEM A CUIDAR EL PLANETA

Cercant informació en diferents llibres per millorar el nostre comportament amb el planeta, aprenent a cuidar la nostra alimentació i descobrint curiositats del nostre voltant. Per exemple, sabies que un terç dels nostres aliments depenen d’un animal? Saps quin? Quin tipus de plantes produeixen la major part de l’oxigen? Totes les respostes les trobarem a […]

A 3r APRENEM A CUIDAR EL PLANETA Llegeix més »

CANTÀNIA

El passat dia 16 de maig, els nois i noies de cinquè vam anar a l’auditori per participar en la nova edició de la CANTÀNIA   “Clara, l’art per dins”. Ens va agradar  molt participar-hi. El moment més màgic i emocionant va ser quan es van apagar els llums de l’auditori i  els 800 nens

CANTÀNIA Llegeix més »

TREBALLEM ELS CARTELLS

De festes, de casals, de cursos, de serveis, de prevenció, per denunciar situacions de violència…i és que aquesta setmana, els nens i nenes de 2n, hem començat a treballar els cartells i hem aprofitat que a la nostra escola en tenim un munt per llegir-los i comprovar de què informa cada un i quina informació

TREBALLEM ELS CARTELLS Llegeix més »

PATINA AMB RITME

El dimarts 10 de maig els nens i nenes de Cicle Mitjà, després de molts dies assajant, vam gaudir de la trobada final de l’activitat “Patina amb Ritme” al Fòrum. Ens ho vam passar molt bé i vam ballar amb altres escoles les cançons que havíem après sobre patins. Moltes de les nostres famílies ens

PATINA AMB RITME Llegeix més »

TREBALLEM L’ORIENTACIÓ

La classe de 3r hem treballat l’orientació a la classe d’Educació Física. Com a activitat final vam fer una Cursa d’Orientació al pati de l’escola. Ens ho vam passar molt bé i vam treballar amb grup. Podeu veure més fotos clicant la imatge.

TREBALLEM L’ORIENTACIÓ Llegeix més »

DIBUIX TÈCNIC

Hola! Som la classe de 6è, Stormyworld. Escrivim aquest text per explicar-vos una activitat que hem fet a plàstica sobre dibuix tècnic usant l’escaire i el cartabó. Primer de tot, vam aprendre a fer línies paral·leles, després vam fer quadrícules i, per acabar, vam posar un tutorial que ens ensenyava a fer un quadrat perfecte.

DIBUIX TÈCNIC Llegeix més »

SKATEPARK

Som la classe de 6è i nosaltres vam practicar anar amb l’skate a educació física. La gent que no sabia primer es va posar estirat al skate com si nadés, després de genolls i, finalment, dempeus. Més tard, vam adonar-nos que érem cada cop més hàbils! El dimarts passat vam anar d’excursió al skatepark del Fòrum amb

SKATEPARK Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut