JOC DE LA SANG

La classe de 5è, el 8 de novembre, vam baixar al pati petit. Ens vam posar unes etiquetes al front: algunes de virus, altres de glòbuls vermells i de glòbuls blancs. El joc consistia que els virus havien d’infectar els glòbuls vermells, enxampant-los, i els glòbuls blancs havien d’eliminar els virus. El pati era el

JOC DE LA SANG Llegeix més »

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA

El divendres 8 de novembre el Dani i l’Ester van visitar la nostra escola. El Dani i l’Ester formen part de la Guàrdia Urbana de Barcelona. El motiu de la seva visita era per parlar-nos sobre els perills de les xarxes socials per als infants, que és un problema seriós que passa avui en dia

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA Llegeix més »

CS VISITA TV3

Els nens i nenes de cicle superior hem anat a visitar les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí. Aquesta sortida forma part del projecte d’aquest curs “Els mitjans de comunicació catalans”. El nostre guia ens ha fet totes les explicacions. Hem visitat la sala de control, hem vist la vestiteca, on tenen tot el

CS VISITA TV3 Llegeix més »

LA COMPLEXITAT DEL NOSTRE COS

Ja fem 5è! A Medi hem començat el curs treballant el cos humà. Aquesta setmana hem fet la dissecció d’uns pulmons i cor d’un xai… Superada l’angúnia, vam gaudir observant les cavitats del cor, reconeixent les venes, artèries i vàlvules o tocant el teixit muscular. Hem pogut veure el treball conjunt que fan l’aparell respiratori

LA COMPLEXITAT DEL NOSTRE COS Llegeix més »

PRETEMPORADA DE FUTBOL

Aquest curs, a les activitats de tarda de cicle superior hem muntat dos equips de futbol i un de dansa per participar en la Lliga escolar de Barcelona del CEEB. Els entrenaments i els partits de futbol els fem a les instal·lacions de Francesc Abad, que estan molt bé. Ara estem fent la pretemporada i

PRETEMPORADA DE FUTBOL Llegeix més »

ASSAJOS DE DANSA

Aquest curs, a les activitats de tarda de cicle superior hem organitzat un grup de dansa per participar en la competició del Consell de l’esport escolar de Barcelona (CEEB). Els assajos de dansa els fem a l’escola, però farem actuacions a diferents llocs de Barcelona.

ASSAJOS DE DANSA Llegeix més »

FESTA DE FINAL DE CURS

La festa de final de curs, malgrat la pluja, va ser espectacular. Hi havia dos inflables, jocs de taula gegants, per fer bombolles gegants, pescar ànecs i un minigolf. Durant 3 hores vam anar passant d’un espai a l’altre per tal que tots poguéssim gaudir de les propostes. L’AFA va organitzar tallers de pintar cares,

FESTA DE FINAL DE CURS Llegeix més »

VIDEOTRUCADA AL HADI

Al maig van operar el Hadi i a classe es notava molt que hi faltava! La darrera setmana del curs vam fer una videotrucada per veure’l i parlar amb ell. Tant el Hadi com nosaltres portàvem unes ulleres de sol que ens havien regalat per a l’estiu. Bones vacances a tots!  

VIDEOTRUCADA AL HADI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut