SOM EQUIP!

Avui a la classe la Paula ha portat el joc del DIXIT: targetes amb dibuixos mott diversos que inspiren títols i que els altres han d’endevinar.  Per jugar però, un membre de cada grup, havia de portar un antifaç que limitava la visió. Sense veure-hi, era impossible jugar però gràcies a les bones explicacions dels […]

SOM EQUIP! Llegeix més »

EL SISTEMA NERVIÓS

Acabem el trimestre i, amb ell, l’últim tema sobre el cos humà: EL SISTEMA NERVIÓS. Les cèl·lules del Sistema Nerviós es diuen neurones, i comuniquen els impulsos nerviosos tocant-se l’una amb l’altra amb els seus “braços” o dendrites. Si mireu les neurones de plastilina, ho entendreu! Sabíeu que dormir les hores necessàries és la manera

EL SISTEMA NERVIÓS Llegeix més »

DEMO DE SCRATCH

El proper trimestre farem Scratch. Molts de la classe no sabem què és i el Maikel ens ha fet una demostració. Ell fa Scratch amb el Casal i s’ha preparat una sessió per presentar-nos aquest programa amb el que aprendrem a programar. Ha sigut ben interessant i hem agafat ganes de començar a fer Scratch!

DEMO DE SCRATCH Llegeix més »

MIREM TV3?

Els nens i nenes de cicle mitjà i superior hem contestat un qüestionari per saber quants mirem TV3, per quins motius la mirem o no i quins programes ens agraden. Aquests són els primers resultats.

MIREM TV3? Llegeix més »

1a SESSIÓ DE JOCS EN CATALÀ

Els i les referents del català de cada curs ens vam reunir per preparar la 1a sessió de “Juguem en català”. Avui a l’hora del pati ens han preparat el joc del “Penjat”, el de “Qui és qui?”, els escacs i saltar a corda cantant una cançó que hem après a la sessió de música.

1a SESSIÓ DE JOCS EN CATALÀ Llegeix més »

DINEM BARREJATS

Avui al menjador hem provat una manera diferent de dinar. Quan hem entrat, cada un de nosaltres agafava una carta que tenia un número i un color. Llavors hem buscat la taula que es corresponia a la nostra carta. Així, des de 3r fins a 6è. Quan tothom tenia el seu lloc, estàvem dinant amb

DINEM BARREJATS Llegeix més »

RUT I NOEMÍ

A l’inici de cada curs, tots els alumnes de religió de l’escola, treballem una història de l’Antic Testament. Aquest any ens hem endinsat en la història de dues dones: la Rut i la Noemí. La Noemí i la seva família passen gana i han d’emigrar. A Moab mor el seu marit i els seus fills.

RUT I NOEMÍ Llegeix més »

CURSA CET10

Avui l’alumnat de 5è i 6è ha participat en la Cursa organitzada pel CET 10.  La sortida era a la porta del camp del Júpiter, després d’un recorregut per la zona acabava fent l’última volta pel camp. Hi han participat 3 escoles. L’Aya ha quedat 3a del seu grup, l’Ibrahim 2n del seu i el

CURSA CET10 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut