SOM EQUIP!
Avui a la classe la Paula ha portat el joc del DIXIT: targetes amb dibuixos mott diversos que inspiren títols i que els altres han d’endevinar. Per jugar però, un membre de cada grup, havia de portar un antifaç que limitava la visió. Sense veure-hi, era impossible jugar però gràcies a les bones explicacions dels […]








