8M ENS VISITA LA MARE DEL MARTÍN
Per commemorar el 8M, la mamà del Martín de P3 ha vingut a l’escola. Ens ha explicat el conte d’En Tabalet. Ha estat molt contenta de poder tornar a entrar a l’escola. Els nens i les nenes ho han passat molt bé. Gràcies MAMI
8M ENS VISITA LA MARE DEL MARTÍN Llegeix més »









