Notícies

EQUILIBRI

AQUESTA SETMANA A PSICOMOTRICITAT HEM JUGAT AMB EL COS I L’EQUILIBRI.PRIMER HEM FET UN JOC PER APRENDRE A MANTENIR-NOS DRETS I CAMINAR SENSE CAURE PER DIFERENTS MATERIALS I DESPRÉS, ENTRE TOTS I TOTES, HEM CREAT CIRCUITS D’EQUILIBRI LLIUREMENT.HEM SALTAT, CAMINAT I ENS HEM CONCENTRAT MOLT.ENS HO HEM PASSAT GENIAL!

EQUILIBRI Llegeix més »

EL CARILLÓ

A L’AULA DE YAYOI HEM DESCOBERT UN INSTRUMENT NOU: EL CARILLÓ.HEM PICAT LES PECES I HEM ESCOLTAT ELS SONS.ALGUNS SONAVEN AGUTS I D’ALTRES GREUS.ENS HA AGRADAT MOLT TOCAR AQUEST NOU INSTRUMENT.HA ESTAT MOLT DIVERTIT!

EL CARILLÓ Llegeix més »

Estrenem els jocs del Tió!

A l’aula de Barbara Hepworth hem començat el nou trimestre molt contents perquè hem estrenat els jocs de taula que ens va cagar el Tió! Hem compartit estones de joc, rialles i molta emoció mentre apreníem a respectar els torns, a ajudar-nos i a jugar plegats. Aquests primers dies ens han servit per retrobar-nos, explicar-nos

Estrenem els jocs del Tió! Llegeix més »

APRENEM A MARCAR-NOS PROPÒSITS.

A l’inici d’aquest segon trimestre, a l’aula de Cusachs, hem dedicat una estona a parlar amb els infants sobre què són els propòsits i per què és important marcar-nos petits reptes personals. Hem reflexionat sobre com els propòsits ens ajuden a créixer, a millorar i a conèixer-nos millor. Durant la sessió, els nens i nenes

APRENEM A MARCAR-NOS PROPÒSITS. Llegeix més »

Andy Warhol

Hola famílies, Avui us parlarem sobre l’Andy Warhol. És un artista que hem treballat a les sessions d’educació artística. El seu estil artístic era el Pop-Art. Ell feia servir imatges i les repetia moltes vegades, havien de ser coses quotidianes i amb colors vius. Algunes de les seves obres més conegudes son: la Banana, Tomato

Andy Warhol Llegeix més »

QUI VIU A LA MUNTANYA?

A L’AULA LUCILA MANCHADO ESTEM INVESTIGANT QUI VIU I COM VIUEN ELS ANIMALS DE LA NOSTRA MUNTANYA. CADA VEGADA QUE DESCOBRIM ALGUNA COSA, QUÈ MENGEN, COM ES PROTEGEIXEN O COM S’ORGANITZEN PER VIURE, HO ESCRIVIM I REPRESENTEM AL NOSTRE GRAN MURAL. ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ VEURE COM EL MURAL VA CREIXENT I ES CONVERTEIX EN

QUI VIU A LA MUNTANYA? Llegeix més »

APRENEM A RECICLAR♻️

A l’aula de Yayoi teníem dubtes constants sobre com reciclar correctament ♻️, així que vam convidar un expert per saber una mica més. En Jordi Juncosa, de l’Agència de Residus de Catalunya, ens va oferir un taller vivencial i molt visual 👀 que ens va ajudar a entendre millor la separació de residus i la

APRENEM A RECICLAR♻️ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut