Alumnat de 5è i 6è a la regidoria. Propostes per a la Plaça Pirineus

La Fundació Akwaba ha realitzat al llarg del curs 2017-18 la segona fase de la campanya Ni uniformes ni etiquetes: per una escola i un món intercultural i amb equitat de gènere a la nostra escola entre d’altres de la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat. Hem treballat la idea de que per poder contribuir a l’equitat de gènere i la interculturalitat calen espais públics que així ho facilitin.
El passat divendres 04 de desembre de 2017, a la Plaça Pirineus, es va dur a terme l’acte de cloenda d’aquest projecte amb la col·laboració de la cooperativa LaFundició.
Posteriorment, l’alumnat va redactar unes propostes de millora de la plaça Pirineus que s’han presentat en format de carta a la seu del districte el divendres dia 11 de maig. Primar ens van donar la benvinguda a la Fundació Akwaba, vam visitar les instal·lacions i posteriorment ens vam dirigir a la seu del districte. Allà ens va rebre el regidor Cristian Alcazar a qui vam explicar les propostes fetes per a remodelar la Plaça Pirineus. Vam llegir la carta i vam escoltar les seves explicacions alhora que li vam poder fer algunes preguntes.
Finalment, entre d’altres propostes de participació de l’ajuntament, l’alumnat ha estat convidat a participar en el mural que es realitzarà a la plaça Pirineus de forma comunitària a partir de la seva remodelació que ja es troba en curs aquest 2018.
Va ser una experiència inoblidable!