COM VIVIM? CONVIVINT

El 30 de gener de 2019, Dia Escolar de la Noviolència i la Pau (DENIP), les classes de 5è A i B han estat protagonistes en aquesta jornada de sensibilització que forma part de la primera fase de la campanya Com vivim? Convivint: per una escola i un món sostenible i de pau de la Fundació Akwaba.
L’alumnat de 5è A ha preparat un LIPDUB i el de 5è B taller de xapes, origami, postals i un mural de desitjos per la pau per tal de sensibilitzar tota la comunitat educativa al voltant d’aquest tema. També els han fet un reportatge i han sortir a l’informatiu de tv Hospitalet.

Podeu veure les imatges d’aquesta jornada:

Consultar les notícies de la campanya i veure l’informatiu des dels següents enllaços:

25. La televisió de L’Hospitalet fa difusió de l’acte de sensibilització amb l’escola Ernest Lluch
26. Celebrem el DENIP amb l’Escola Ernest Lluch

I per descomptat veure el LIBDUP.

Esperem que gaudiu de tot tant com els nois i noies, participant en aquesta campanya i preparant-ho tot.

Moltes gràcies a tots i totes les persones que hi han col·laborat, tant les tutores, talleristes i representants de l’escola i d’Akwava.

Fins el curs vinent!