Internacionalització/ Erasmus

L’Escola Agrària d’Alfarràs porta més de 30 anys organitzant projectes d’internacionalització, tot i que el format, grups d’alumnes i objectius, han anat canviant amb els anys.

A la nostra escola hem aconseguit i mantingut bons contactes amb centres d’Itàlia, Finlàndia i Suècia.

En aquests més de 30 anys, els nostres alumnes han vist nous horitzons, altres maneres de treballar la terra i, sobretot, altres filosofies d’entendre la vida, la qual cosa els ha sorprès i ha ajudat a formar-se com a tècnics i com a persones.

La cultura d’un país s’observa al carrer i es palpa veient el dia a dia, i aquesta és la immersió cultural que han fet tots i cada un dels nostres alumnes quan han estat a l’estranger.

La nostra escola està molt orgullosa d’obrir aquesta finestra al món dels nostres alumnes perquè puguin millorar ells i el seu entorn.

Documents Estratègics:

1. Oferta formativa (català)
  2. Oferta formativa (English)
  3. Policy statement
  4. Document difusió internacionalització