L’Escola Agrària d’Alfarràs

L’Escola Agrària d’Alfarràs és una de les catorze escoles públiques que el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.  Aquestes escoles es regeixen per un marc d’actuació comú. En aquest context, materialitzen, en l’àmbit de la formació i d’acord amb la legislació vigent, les línies d’actuació del Departament.

L’Escola Agrària d’Alfarràs forma part de la xarxa d’escoles del Servei de Formació Agrària  i desenvolupa activitats de formació i transferència tecnològica adreçades al sector agrari i al món rural en general.

Missió

La missió de l’EA d’Alfarràs consisteix en garantir la qualificació professional de les persones que volen arribar a desenvolupar o  que ja desenvolupen la seva activitat en el sector agrorural, mitjançant una formació integral que faciliti la seva inserció en el món laboral i que els capaciti per afrontar amb competitivitat la seva tasca com a professionals d’aquest sector. Aquest projecte de formació es fonamenta en la integració dels àmbits de la formació inicial, de la formació contínua a professionals, en totes les seves formes, de l’avaluació de les competències professionals, de la incorporació de joves i de la transferència tecnològica, sota directrius i criteris d’innovació i de qualitat i millora contínua, per tal d’assegurar que els serveis prestats garanteixen la satisfacció dels principals grups d’interès.

Valors

L’ actuació diària de l’EA d’Alfarràs es fonamenta en aquests valors:

• Voluntat d’arrelament al territorique es concreta en el compromís per la millora de la formació agrària a la comarca del Segrià.
  • Foment de la participacióde les entitats associatives, empreses i altres entitats del sector i institucions de l’entorn. L’Escola pretén integrar les necessitats formatives de les entitats en la seva programació anual d’activitats.
  • Voluntat de conscienciació de la importància del paper de l’agriculturaen la societat, l’economia i el medi ambient.
  • Foment de la conscienciació de les activitats agràries respectuoses amb el medi ambient.
  • Voluntat de recolzament, servei i suport dels agents del sector agrari que ho requereixin.
  • Foment de la difusióde les tècniques i tecnologies agràries.
  • Educació en els valors democràtics, com ara la llibertat d’expressió, la tolerància i el respecte envers punts de vista diferents als propis, esperit crític i interès pels afers públics.
  • Transmissió de la cultura de l’esforç. L’Escola treballa per formar nois responsables, compromesos i conscients de la importància de fer les bé.

L’escola està certificada en la ISO 9001 i en la ISO 14001 i pertany a la xarxa de Qualitat de les Escoles Agràries del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural dins del Projecte de Qualitat i Millora Contínua del Departament d’Educació.

Aquestes certificacions demostren que gestiona el sistema amb criteris i instruments de revisió, avaluació i redefinició permanent del treball, en el marc del projecte de Qualitat i millora contínua del Departament d’Educació,  a més a més de tenir un compromís amb el  me

di ambient, la sostenibilitat i la natura.

Descobreix-nos! No et perdis tot el que et podem oferir.  Servei de Residència, amb Cuina pròpia i una Finca 22ha

Els nostres cicles són:

Les escoles agràries també ofereixen altres cicles que pots veure en aquesta guia:

A més a més tenim servei de formació i assessorament. Servei assessorament i servei de reconeixement | EmpresaFP (xtec.cat)

CFGM