Certificacions 9001, 14001 i AMED

L’escola està certificada en la ISO 9001 i en la ISO 14001 de medi ambient.

La ISO 9001 va ser adquirida al 2018 i recentment l’escola és va certificar en

14001 l’any 2021.

Aquestes certificacions demostren que gestiona el sistema amb criteris i instruments de revisió, avaluació i redefinició permanent del treball, en el marc del projecte de Qualitat i millora contínua del Departament d’Educació,  a més a més de tenir un compromís amb el medi ambient, la sostenibilitat i la natura.

La nostra política de qualitat és pot veure a la nostra web i en aquest enllaç:

Política integrada vigent  (aprovació 17/6/21)

A més a més, l’Escola Agrària d’Alfarràs promou l’alimentació mediterrània com a model d’alimentació saludable i equilibrada. Fruit d’aquesta voluntat, ha rebut l’acreditació Amed, un programa d’identificació i acreditació d’establiments de restauració promotors de l’alimentació m

editerrània i de l’oci actiu, liderat per l’Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut.

Per aconseguir aquest distintiu, les set Escoles Agràries acreditades han certificat el  compliment d’un seguit de requisits de l’acreditació Amed:

• Garantir que un 25% de l’oferta dels primers plats siguin a base de verdures, hortalisses o llegums.
  • Incloure a l’oferta de segons plats un 50% de peix o carn magra.
  • Utilitzar oli d’oliva per amanir i
    preparar els plats (per amanir preferiblement oli d’oliva verge o verge extra).
  • Oferir algun producte integral a la carta.
  • Disposar, entre les postres làcties, l’opció sense sucres afegits.
  • Oferir aigua no envasada de forma habitual i gratuïta.
  • Garantir un 50% de fruita fresca, en l’oferta de les postres.