Instal·lacions

Les instal·lacions del centre són:

• Explotació agrícola

Per tal de poder desenvolupar l’activitat formativa, l’escola disposa d’una explotació de 22,75 hectàrees ubicades a l’horta d’Alfarràs. D’aquesta superfície, 19,29 es dediquen a conreus agrícoles i de bosc de ribera. La resta, a equipaments i instal·lacions. La superfície total de la finca, està inscrita en el Consell Català de la Producció Agrària Ecològica.

Fotografia aèria

• Residència

L’escola també disposa de residència per pernoctar. La pensió completa, que inclou pernoctar, dinar, sopar i esmorzar, és de 2.000€ per tot el curs escolar.

• Aules

L’escola disposa de 5 aules per realitzar formació inicial i contínua.

•  Menjador

L’escola disposa de menjador per a 80 serveis i la cuina és d’elaboració pròpia.

Aquests són els preus dels àpats (dinar o sopar): 6,30 €.

Servei de menjador per a tot el curs escolar: 820 €.

• Magatzems de maquinària

Aquí es guarda la maquinària de l’escola que serveix per les pràctiques de l’alumnat, les sessions presencials de la formació contínua i el manteniment de l’explotació.

• Aules pràctiques

En aquestes aules es realitzen activitats pràctiques relacionades amb la formació que s’imparteix a l’escola: instal·lacions, apicultura, maquinària i fitopatologia.

• Aula d’informàtica

Aquesta aula està equipada amb ordinadors en xarxa que l’alumnat utilitza per realitzar activitats i recerca d’informació a Internet, així com per cursos de formació contínua.

• Hivernacle, túnel i fog system

L’escola disposa d’un hivernacle i un túnel per realitzar pràctiques de cultiu hortícola protegit i un fog system per fer producció de planta.

• Corral, galliner i abellar

Corral de bioconstrucció on s’hi allotgen ovelles en període lectiu.
Galliner amb diferents espècies d’aus.
Arnes propietat de l’escola.

• Taller

Equipat per realitzar els treballs habituals en les explotacions agràries i aprendre a soldar.

• Laboratori

Equipat per realitzar anàlisis de sòls, aigües, fruites, cromatografies, observacions d’insectes i plantes entre d’altres.

Espai per a l’estudi i la consulta de llibres i revistes del sector.

• Sala d’actes

Sala d’actes amb capacitat per a 150 persones on es realitzen jornades i cursos.

• Residència i menjador

Residència amb pensió completa i menjador per a alumnat de formació inicial, contínua i visites.

• Zona esportiva

Camp de futbol, pista de bàsquet, taula de ping-pong, futbolí i petit gimnàs