Cicles Formatius

L’Escola Agrària d’Alfarràs és un centre públic que forma part de la xarxa d’escoles del Servei de Formació del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

Té com a finalitat oferir formació integral, gratuïta i de qualitat en els àmbits hortofructícoles, de la mecanització agrària i de la comercialització de productes agroalimentaris.

Més de quaranta anys d’experiència treballant en formació reglada i contínua amb grups reduïts d’alumnes oferint-los una formació professionalitzadora eminentment i pràctica, que permet diverses sortides professionals dins del món hortofructícola de la maquinària i de la comercialització de productes agroalimentaris.

Formació professional que es realitza a l’Escola Agrària d’Alfarràs:

• Cicle formatiu de Grau Mitjà en Producció Agroecològica: Informat del que fem i en que consisteix el cicle, sortides laborals, pràctiques…. Aquí !!

Preinscripció Formació Professional Grau Mitjà

• Cicle formatiu Grau Superior en Paisatgisme i Medi Rural: Informat del que fem i en que consisteix el cicle, sortides laborals, pràctiques… Aquí !!

Preinscripció del Formació Professional Grau Superior

Actualment, l’EA Alfarràs realitza el cicle amb FP Dual. Aquesta opció es podrà realitzar quan els alumnes compleixin els següents criteris.

Pots veure l’escola al nostre Tour Virtual    Visita’ns!!