COOPERATIVA EA FRUITS

La cooperativa EA Fruits de l’Escola Agrària d’Alfarràs, creada per l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agroecològica, va resultar guanyadora del concurs de la 4ª Jornada Llavors de Futur d’Emprenedoria Social Jove, organitzat per Ponent Coopera, l’Ateneu Cooperatiu de les terres de Lleida.

L’objectiu d’aquesta cooperativa és fomentar l’esperit emprenedor i potenciar el compromís amb el territori, la proximitat i el medi ambient, proporcionant aliments de qualitat als consumidors.

L’alumnat aprèn tot el procés de creació i gestió empresarial d’una cooperativa i per tant, es fomenta l’aprenentatge aplicat a la pràctica, situant l’alumnat com a protagonista de la seva formació.

Es tracta d’una activitat lectiva i tots els seus beneficis van destinats a una entitat social i el curs 2020-21 es van destinar a Associació de Nens amb Càncer de Lleida (AFANOC).

Cada any aniran destinats a una entitat social diferent que els socis de la cooperativa decideixin.

Si vols conèixer més sobre el nostre projecte, t’ho expliquem des de l’inici.

Com  neix la nostra cooperativa EA Fruits…