L’Escola Agrària de Mas Bové seu de la XVI Jornada Nacional de l’avellana

El passat dimarts dia 18 de juny l’Escola Agrària Mas Bové va acollir la XVI Jornada Nacional de l’avellana, centrada en aquesta ocasió amb el Reg eficient en l’avellaner. Aquesta jornada va comptar amb la benvinguda i presentació de Glòria Tibau directora dels ST del DACC a Tarragona.

La jornada es va dividir en dues parts, una d’optimització de la gestió de l’aigua en l’avellaner i l’altra, en eines per a la millora del reg i viabilitat econòmica.

La jornada va ser un punt de trobada del sector, amb representació de la pagesia, personal tècnic, empreses especialitzades i administració pública.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *