El conservatori participa al programa Erasmus +

Quatre alumnes del Conservatori de música dels Pirineus participaran aquesta setmana en un programa Erasmus + que tindrà lloc a Saracinesco (Itàlia), del 29 d’octubre al 4 de novembre. Aquest programa es pot portar a terme gràcies a l’Associació Pirineus Creatius.

Durant tota la setmana, els quatre alumnes, acompanyats de la professora Montserrat Gabarrós, compartiran experiències musicals i culturals amb altres grups d’alumnes provinents de Portugal,  Itàlia, Croàcia, Hongria, Rumania, Lituània, Turquia, Grècia, Polònia i Catalunya.

Durant la setmana es realitzaran activitats d’intercanvi musical, com la formació de grups de cambra entre els diferents països i la preparació del concert final i també intercanvis culturals per a donar a conèixer la realitat de cadascun dels països participants. També es faran visites culturals a l’entorn de la població de Saracinesco i una sortida a Roma. Els nois i les noies estaran allotjats amb les families d’aquesta pe tita població italiana.

Els alumnes participants en aquest programa són Laia Capdevila, Júlia Elias, Thimotée Kamba Tobias i David Villegas.