Activitat de música de cambra

Els grups de música de cambra del conservatori es troben aquest dissabte al matí a la seu de Berga per fer un matí de treball i de posada en comú del treball fet fins ara. Durant la jornada es treballarà per grups i es mostrarà a la resta el repertori treballat. Finalment s’aprofitarà per tenir un intercanvi d’opinions entre professorat i alumnat de l’assignatura. … Llegeix més»

Exposició Alicia de Larrocha 100 anys

Les tres seus del conservatori acolliran l’exposició commemorativa Alícia de Larrocha, 100 anys, una mostra per commemorar el centenari del naixement d’aquesta gran pianista, la de més projecció internacional que ha tingut el nostre país i que tan bé va saber difondre la música d’Albéniz, Granados, Falla i altres compositors de Catalunya i Espanya.

L’exposició es podrà veure:

de l’ 1 al 14 de febrer – la Seu d’Urgell
del 15 al 29 de febrer – Puigcerdà
de l’1 al 15 de març – Berga… Llegeix més»

Comença el projecte simfònic conjunt amb l’Institut de Música d’Andorra

L’Institut de Música d’Andorra la Vella i el Conservatori de Música dels Pirineus de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell, han iniciat aquest dissabte dia 27 de gener el primer dels assaigs del Projecte Simfònic que enguany comparteixen les dues institucions educatives i al qual participaran més de 60 alumnes d’ambdós centres educatius. Aquests assajos que s’inicien aquest mes culminaran amb dos concerts, dissabte 4 i diumenge 5 de maig a les poblacions de Puigcerdà i Andorra la Vella, respectivament.… Llegeix més»