Festa de lliure disposició

El proper dimarts 16 d’abril és festa de lliure disposició a l’escola de música, per la qual cosa no hi haurà activitat lectiva al centre.

Festa de lliure disposició

El proper dimarts 13 de febrer és festa de lliure disposició a l’escola de música, per la qual cosa no hi haurà activitat lectiva al centre.

Festius i Festa de lliure disposició

El proper dimecres 6 de desembre és el dia de la Constitució espanyola, el dijous 7 és festa de lliure disposició i divendres 8 de desembre és el dia de la Immaculada Concepció, per la qual cosa no hi haurà activitat lectiva al centre.

Festiu i Festa de lliure disposició

El proper dijous 12 d’octubre és la festa de la hispanitat i el divendres 13 d’octubre és festa de lliure disposició a l’escola de música, per la qual cosa no hi haurà activitat lectiva al centre.